miércoles, 28 de septiembre de 2011

Apunts de classe

Blog: És una eina molt utilitzada actualment per la societat. Els blogs són com diaris ordenats cronològicament, és a dir, els més antics estarán al final i els més nous al començament.
Dels blogs podem destacar que tothom en pot tenir un, en ells pots escriure diferents notícies, interactuar amb altres persones que tinguin blogs i penjar diferents vídeos o fotografies.

Segons com diu la viquepèdia quan cerquem blog al buscador, el terme blog fa molt de temps que existeix, aproximadament des de que es va inventar Internet.

Podem destacar diferents característiques dels blogs:
  • Són gratuïts i tothom en pot tenir un.
  • Pots interactuar amb altres bloggaires.
  • Pots restringir els visitants del teu blog.
  • Pots pujar diferents presentacions i vídeos.

miércoles, 21 de septiembre de 2011

Què podem fer amb els blocs?

A la nostre classe de Tic treballem tan a classe com a casa el bloc. Per poder fer un,  has de tenir un compte en gmail. Un cop ja tens el compte fet ,has de posar al navegador la pagina dels bloggers i fer-te un altre compte, on et demanaran diferents dades com el teu gmail, el teu nom, cognoms i depèn com et demanaran un codi que rebràs al teu telèfon mòbil.
Quan has fet tots aquests passos ja pots començar a fer servir el teu bloc!

En el bloc pots fer una sèrie de coses, com per exemple canviar el fons de la pantalla, el color de la lletra, la mida, posar fotos, vídeos, enllaçar diferents links, parlar amb altres bloggaires, etiquetar publicacions ....

Molt important!

Per a que no hi hagin faltes en els vostres textos pots entrar a eines,complements a continuació li donem a la pestanya de més i instal-lem l’idioma que volem que ens corregeixi.

jueves, 15 de septiembre de 2011

Declaració d'intencions

Sóc Natàlia Castillo i estic estudiant a la Universitat Ramón Llull. Faig tercer d' Educació Infantil però estic repetint aquesta assignatura de primer.

Aquest bloc  l’utilitzaré per penjar diferents activitats, apunts de classe i notícies, tan d’aquesta assignatura com de les altres. Amb aquest bloc pretenc investigar sobre la utilització d'aquests: interactuar amb altres bloggaires, visitar diferents blogs que facin referència a l'àmbit educatiu, penjar diferents vídeos, fotografies, comentaris de les meves pràctiques i sobretot conéixer a la perfecció l'utilització del blog per així quan estigui en un futur en una escola, poder penjar les activitats fetes a l'aula i donar facilitats als pares per veure el treball fet a classe.

Espero que us agradi el meu blog.
Moltes gràcies.