Sóc Natàlia Castillo i estic estudiant a la Universitat Ramón Llull. Faig tercer d' Educació Infantil però estic repetint aquesta assignatura de primer.
Aquest bloc l’utilitzaré per penjar diferents activitats, apunts de classe i notícies, tan d’aquesta assignatura com de les altres. Amb aquest bloc pretenc investigar sobre la utilització d'aquests: interactuar amb altres bloggaires, visitar diferents blogs que facin referència a l'àmbit educatiu, penjar diferents vídeos, fotografies, comentaris de les meves pràctiques i sobretot conéixer a la perfecció l'utilització del blog per així quan estigui en un futur en una escola, poder penjar les activitats fetes a l'aula i donar facilitats als pares per veure el treball fet a classe.Espero que us agradi el meu blog.
Moltes gràcies.
No hay comentarios:
Publicar un comentario