miércoles, 6 de junio de 2012

Cultura lliure i programari lliure.

A continuació faré una activitat proposada des de el blog de la nostre assignatura.

A continuació hi ha breument exposades 4 situacions que es succeeixen a les escoles del nostre país "diàriament".

A- El professor d'educació física diu als seu alumnes: "Demà, tothom vindrà a classe amb unes "Nike. Foamposite Pro" per poder fer les pràctiques de basquet.


B- Som a classe fent un projecte de col·laboratiu de ciències i diem als nostres alumnes: Aneu a google, cerqueu imatges sobre la terra i les aneu enganxant i comentant en un Word.

C- Per preparar una classe, el mestre ha confeccionat un fantàstic PowerPoint en el que li manquen les dues últimes diapositives, l'envia per correu electrònic als seus alumnes amb la instrucció següent: Obriu el PowerPoint, fet amb la versió 2007, i completeu les dues últimes diapositives amb les dades que falten. La propera setmana el porteu a classe per comentar-lo.

D- El professor de ciències, en una excursió, diu als seus alumnes: "Entreu a la botiga de records, agafeu les postals que vulgueu per portar-les als pares"

Quina de les quatre situacions està bé?

Crec que la opció correcte és la número C ja que el mestre ha confeccionat un PowerPoint molt ben fet en el qual posarà d'on ha tret les imatges i tota la informació.
Els nens a partir d'aquí haurán de buscar informació per completar les últimes dues diapositives.
És correcte perquè el mestre no incita a robar en botigues com en l'opció D o robar directament imatges d'internet com en l'opció B. Crec també que l'opció A està malament ja que el mestre no pot demanar unes bambes tan cares, ja que potser hi ha moltes famílies que no se les pot permetre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario