martes, 5 de junio de 2012

Lectura Usos educatius dels blogs. Recursos, orientacions i experiències per a docents.


Durant unes sessions hem estat treballant a classe aquest llibre de Francesc Balagué i Felipe Zayas.
He après molts conceptes com que era la web social o web 2.0, els tipus de blogs que hi ha, per a què serveixen, els tipus de blogs que hi ha per exemple:


  • Blogs de centre
  • Blogs destinats a seminaris i cursos de formació en TIC
  • Blogs de professors
  • Blogs d'aula
  • Blog de professor-alumnes ( com el del nostre professor de GTIC)


Els blogs com molt bé diuen els autors d'aquest llibre " són llocs personals autogestionats que generen comunitats amb un alt grau de fidelitat,basades en interessos comuns i en la construcció compartida del coneixement". Es a dir la persona que té el blog decideix quin caire li vol donar aquest, quina informació posa, a qui està dirigit i a qui no. El blog és una eina relativament nova que ens ajuda a expressar-nos en un lloc concret.



No hay comentarios:

Publicar un comentario