Durant unes sessions hem estat treballant a classe aquest llibre de Francesc Balagué i Felipe Zayas.
He après molts conceptes com que era la web social o web 2.0, els tipus de blogs que hi ha, per a què serveixen, els tipus de blogs que hi ha per exemple:
- Blogs de centre
- Blogs destinats a seminaris i cursos de formació en TIC
- Blogs de professors
- Blogs d'aula
- Blog de professor-alumnes ( com el del nostre professor de GTIC)
Els blogs com molt bé diuen els autors d'aquest llibre " són llocs personals autogestionats que generen comunitats amb un alt grau de fidelitat,basades en interessos comuns i en la construcció compartida del coneixement". Es a dir la persona que té el blog decideix quin caire li vol donar aquest, quina informació posa, a qui està dirigit i a qui no. El blog és una eina relativament nova que ens ajuda a expressar-nos en un lloc concret.

No hay comentarios:
Publicar un comentario